Thursday, April 9, 2009

custom Zain & Atie ( 8" X 10" )

page 8 & 9

page 4 & 5
Page 6 & 7
Page 2 & 3


Sampel custom album untuk album 8" X 10". aku x pernah buat dan x pernah print pun album custom ni. klu di KK cuma ada photobook. harga mmglah murah skit berbanding custom album. aku nak buat sample supaya senang nak display pada insan2 yang nak kawin. Ingat senang nak buat layout custom ni.. tapi susah gak dan ambil masa lama mengadap komputer. mmg tension anak aku , bapak asyik dgn laptop je.. x masa bwk main di tmn permainan. heheh. bapak sibukkk. mmg berbaloi dgn masa yang di spentkan ( apa punya bahasa daaa) untuk sample ni. 2-3 hari ni mata aku melilau cari web yang bleh print custom secara online. contact member ps mana kedai mau print, rata2 x mau bagi tau. tapi aku sedar dan aku paham itu strategi bisnes photography. klu tanya Saiful Nang pun mmg dia x akan bagi tahu. kena cari sendiri. iskkkiskk.. kena berdikari beb. mungkin ada yg tahu blehlah kongsi klu x keberatan. kesian photographer dari Keningau ni.. dahlah jauh.. mau print gambar pun terpaksa drive 2 jam lebih. jadi camana nak bagi best price pada client. so bakal client kena fahamlah.. kos2 yang terpaksa ditanggung. apa2 pun GOMOGI PHOTOGRAPHY memberi yang terbaik untuk anda dan berbaloi dengan duit yang anda belanjakan.



1 comments:

.....#atielin#...... said...

Saya actually mau juga oder yg mcm buku novel ni eheheh...tapi tgu budget dlu :-)...mau buat sendiri aduh tak tejadi la kenyataan.. ..what can i say abt the picture arr...i LOVE it! look so like me NATURAL..i like both style...DO RE ME and Annie Petrus. Thanks guyz! You all make my day so storyable ...ahahah betul ka tu storyable..