Wednesday, April 15, 2009

PERKAHWINAN BOB & MAS

SESI MAKE UP

OUTDOOR





Gambar perkahwinan Bob & Mas di Kg Tengah Bongawan, Sabah. Sebenarnya aku TAG dengan bro Widelens yang offer untuk Tag dengan dia masa majlis kahwin adik ipar dia ni. so apalagi peluang seumpama ini x kan dilepaskan walaupun agak jauh aku kena drive semata2 nak TAG. bagi aku ilmu yang dapat x dapat dibanding dengan benda. pengalaman setting kamera, PR dengan pengantin dan byk lagi yang aku belajar dari Widelens ni. Thanks a lots bro. Adat perkahwinan bangsa Brunei ni sememangnya aku tau dan aku alami masa kahwin dulu...hehehe teringat masa kahwin ikut adat Melayu Brunei. Terkebil2 bapak aku kena round dulu sambil pegang tali sebelum masuk rumah pengantin perempuan. blum kira lagi malam berbedak. habis satu badan kena lumur dengan bedak sejuk. sejuk wooooooo. tu pengalaman. tapi yang hampehnya masa tu x shoot pun detik budaya kahwin bangsa brunei ni sebab x tau nak dpt khidmat photographer.. kenapalah aku lambat sgt mencebur bidang tangkap gambor ni..ehhe


0 comments: