Wednesday, July 29, 2009

WEDDING JIMMY & WATI












Perkahwinan Jimmy & Wati pada 26 Julai 2009 di Labuan. Aku suka sebenarnya cover wedding pasangan ini kerana cukup sporting dan senang untuk kerjasama. ya.. mmg penting kerjasama antara photographer dgn pasangan untuk dapatkan sekeping gmbar yg mempunyai nilai yg cukup tinggi. Tambahan lagi perkahwinan diorang ni ikut adat bangsa berunai, memori aku kembali.hehehhe. Aku suka adat ni masih dikekalkan walaupun nampak menyusahkan terutama mlm berinai dan berbedak, habis satu badan kena lumur bedak sejuk. walaupun nampak menyusahkan tapi mmg bagus kerana muka nampak berseri dan ceria, barulah gambar nampak supersb. Agak mengejutkan aku jugak kerana majlis bersanding mula kira2 jam 12. yang paling awal pernah aku cover. tapi bagus jugak kerana sesi outdoor bleh buat awal. sesi outdoor di Labuan Botanical Garden. mmg best dan puas hati wlpun di bawah terik matahari. janji dapat capture apa yg aku plan. Di labuan ni sempatlah aku jumpa dgn otai Labuan , Suhaimi @ Poknik Kob. mmg banyak ilmu aku dapat blajar dri bro Suhaimi. dia lebih tekankan back to basic camera. oklah.. pada Jimmy & Wati.. sbar tunggu album anda. enjoice !!!



0 comments: