Thursday, August 13, 2009

WEDDING JIMMY & WATI (2)







Dalam sibuk2 mengedit aku cuba jugak update blog gomogi ni supaya org lain dan aku sendiri x bosan bila buka blog ni. maklumlah mengikut Sifu SN salah satu cara nak up traffic blog dgn rajin2lah update web/blog. ni gambar siri 2 yg aku dah edit yg mana aku nak ketengahkan gambar black & white ( BW ) dan penggunaan texture . Ada juga org bosan dengan BW katanya apa daaa. dah ada pelbagai warna nak jugak hitam/ putih ni. Bagi aku BW cukup memberi moment yg sangat menarik dan klasik. kalu kena gaya memang supersb gambar BW. Salah seorang Otai yg sangat meminati BW ni ialah saudara Amri Ginang. Kebanyakkan gambarnya BW. Kiranya idola aku lee ni.. emeeemm jauh lagi.. kena bertapa 40 hari / 40 malam lagi.. oklah layan gambar terkini. enjoice !!

0 comments: