Monday, March 8, 2010

CRYSTAL ALBUM LAYOUT ( FIZREE & JOHANA)


Alhamdulillah akhirnya siap juga album pasangan Fizree & Johana walaupun terdapat sedikit masalah teknikal pada awalnya. Ini contoh layout yang terdiri dari 20 helaian muka surat. Design kali ini aku cuba aplikasikan teknik korporat dalam semua editing prewedding. nak ada kelainan dalam semua editing supaya sentiasa segar dan tidaklah aku edit benda yang sama. sebenarnya aku cepat bosan apabila melakukan sesuatu benda yang sama dan tidak ada kelainan. Yaaa. sentiasa kena improve dan mengikut trend terkini. hehehehe. cuma apabila aku nak apply design baru, sesuatu album memakan masa untuk disiapkan. iayalah akulah photographer, akulah designer, akulah buat marketing dan akulah kuli. sekarang ni aku cuba didik 1 orang junior photographer dan 1 orang junior designer. itupun partime. sekurang-kurangnya kurang sikit beban aku. oklah kepada fizree & Johana nanti saya hantar album anda. TQ

0 comments: