Monday, June 29, 2009

Wedding Nuar & Jye ( BW version)



dah lama x update blog ni.. untuk pengetahuan semua yg melayari blog aku ni... dah dekat 2 minggu aku kena chicken pox . ingatkan skit rupanya punyalah azab dan sengsaranya.semua sakit, apa kerja pun x bleh nak buat. proses editing nak siapkan album client pun terpaksa ditangguhkan kerana kepala aku x dapat pikir lagi idea2 custom ni.. so terbaring laa kerja.. iskiskkk. mungkin ada hikmah sebaliknya insyaAllah. selepas seminggu kena, aku terpaksa juga lawan dgn sakit kepala semata2 nak siapkan album. iyalah x best juga rasanya jika lewat terlalu lama, so dalam sehari siaplah juga 2-3 page. walaupun x banyak tapi sekurang2nya berjalan jugak, takdalah terjem trus. harap semua client aku faham. thanks. Gambar wedding Nuar dan Jye dalam version black & white serta ditambah dgn texture secukup rasa. aku memang seronok nak mengedit ala gambar lama jika ada persembahan silat dari kanak2 cilik. bagi aku cukup cantik dan moment yang menarik. sekarang ni jarang kenduri kahwin yang ada persembahan silat ni. lagi pun susah nak cari kumpulan silat dari kanak2 cilik ni. perlu ada kesungguhan sedikit untuk mengekalkan warisan turun temurun ni.. oklah..enjoyy

0 comments: