Monday, June 15, 2009

Wedding Hj Sobri & Asmah






Perkahwinan Hj Sobri & Asmah di Ranau pada 13/06/09. kiranya job penutup untuk cuti sekolah sem 1 ni. Sebenarnya Asmah ni adik Roslan ( geng aku di Pusat Kokurikulum Sabah.) Roslan ni buat business videography dan sebenarnya kami saling bagi job jika ada yg nak photo dan video. shoot pasangan ni mmg sempoi dan aku dan team Gomogi mmg happy dengan apa kami dapat.untuk shoot kali ni aku try apply santai action, natural and more candid. mlm sebelum shoot sempatlah buat TT dgn Lyanglahartz dan bincang pasal posing dan aspek teknikal. so aku apply apa yg aku blajar secara x formal. mmg aku puas hati walaupun terpaksa balik jam 12-1 pagi semata2 bincang dalam TT. Sedikit info pasal pasangan ni, Pasangan lelaki Hj Sobri dari Sg Petani Kedah. diorang dah kahwin awal lagi dan majlis ini adalah resepsi di Sabah. mmg simple aku shoot sebab x ada bersanding. so mmg senang kerja aku ditambah dengan environment yg sejuk berlatar belakangkan gunung Kinabalu.. mmg menarik dan segar mata memandang. Untuk pasangan Hj Sobri & Asmah moga bahagia hingga akhir hayat. sabar menunggu album anda. TQ

0 comments: