Friday, June 12, 2009

Journalism Outing in Keningau











12 Jun 2009 plan dgn azmi & lyanglahart buat shoot journalism style di Pasar malam Keningau dan area arked arshard shooping kompleks. aku memang x pernah shoot style journalism terutama di pasar malam Keningau. Tapi sebab ilmu cara nak shoot yg ada penceritaan dan moment yang ada elemen WOW. aku teruja dan x sabar nak test Tokina 11-16 f2.8. semua gambar shoots dgn super wide lens ni. mmg puas hati dan x sabar mau angkat sebijik. mmg beracun si Lyanglahart ni. Org keningau mmg sporting bila bilang mau shoot gambar diaorang. jadi mcm2lah tanya, ni darai reuter ke? Sabah Time dan ada kata dari TV3. x dalah pakcik & makcik,, nak asah mata jelah ni. Lepas outing lepak kat Kfcc. plan sambung sesi kritik shoot yg diambil. tapi x sempat, diorang bincang pasal shoot model esok. aku x bleh ikut coz ada shoot wedding di Ranau. rugiiiii.. satu lagi racun yg si Lyanglahart bawa ni pasal cokin. filter ni mmg menusuk jantung aku. mmg ada yg kata x payah pakai filter, cs3 kan ada. tapi bagi aku guna filter x sama dgn dah diedit di Cs3. jauh beza beb. 3 gambar ni guna cokin dan aku test kat sebelah stesen bas Tongma. oklah layannnn

1 comments:

unduk unduk said...

Great Blog!
hi, Elisa here.im a final year uitm master student. i am searching of some fine photo about Keningau social and a found some here. Im asking for permission to use some of your photo for illustration to be included in my final year thesis. I hope to get your response. Thanks.