Monday, September 28, 2009

WEDDING SHARYWANI & AZAMAIN





Perkahwinan Sharywani & Azamain di Kg Kalamauh Mesapol Sipitang. Lama sudah aku tidak pergi ke Sipitang tambahan lagi sekarang ni musim durian. so sambil shoot sempatlah makan durian. memang berbaloi durian di Sipitang ni. Sodapp!!. sedikit info berkenaan kedua mempelai ini, Wani mengajar di Sipitang dan Hubbynya dari Labuan. Camana bertemu, jangan tanya aku sebab aku tak tahu.hehehe . Ramai jugak rombongan dari Labuan, maklumlah masih lagi dalam mode raya. Seronok tengok kakak2, makcik2, pakcik2 hantar rombongan pengantin lelaki ni. meriah sungguh perkahwinan mereka berdua ni. Angkat 2 tangan. Datuk Sapawi ( YB Sipitang) pun datang untuk memeriahkan majlis diorang. barulah dikatakan pemimpin berjiwa rakyat. kena selalu turun tengok rakyat, dengar masalah rakyat, blablablabla... aku tak bleh bila cakap pasal pemimpin terus semangat. hhehe apa aku melalut ni???. Dalam banyak2 shoot wedding, perkahwinan Wani & Azamain nilah aku rasa paling cepat, sebab jam 12.30 petang dah mula shoot outdoor. baguslah macam ni, bleh shoot outdoor dengan tenang dan damai. Outdoor aku buat di Pantai dekat Merintaman. Memang cantik tempat ni, texture batu yang paling aku minat tu. oklah kepada kedua mempelai Selamat Pengantin Baru. Tatapilah gambar pendahuluan sebelum dapat album.

0 comments: