Thursday, October 1, 2009

WEDDING KAMSIN & MASNA | KG BAYANGAN, KENINGAU








Perkahwinan Masna & Kamsin di Kg Bayangan, Keningau Sabah. Akulah antara orang paling sibuk untuk perkahwinan ni. mana tidak sibuk, akulah tukang angkat kerusi meja, tukang ambil gambar, tukang lapah lembu, tukang angkat air, tukang angkat nasi.. perghhhh.. mau pengsan wooo. mujurlah ada core energy.hehe. isksks apa kaitan aku dengan semua ni.. suspen saja. sebenarnya Masna ni ialah kakak ipar aku. ini perkahwinan kedua dia. so maknanya anaknya Anun, Awang dan Ecah dapat Bapak baru. aku tengok diorang punyalah seronok dapat bapak baru ni. Ecah tu senyum memanjang, tidak hairan aku dia punyalah semangat berkaorake masa kenduri hari tu. tak nampak tanda-tanda mau berhenti menyanyi. Cerita mengenai Abang Kamsin ni, dia orang Kg Baginda, Keningau dan seorang yang agak pendiam. kena banyak berboraklah namun lepas tu memang peramah. Kenduri berjalan dengan lancar cuma ada sedikit accident anak di Nuar kena gigit beruk belaan Restoran Puncak Damai. Kesian budak tu, nampak tulang tangan dia kena gigit. mujurlah tidak serius sangat. untuk sesi outdoor , aku buat di kawasan sawah padi Kg Tuarid Taud. kebetulan padi tengah mengguning, memang menjadi idaman aku. cuma yang frust sikit tidak banyak shoot yang dapat buat. masa suntuk sangat, mula jam 5.15 petang. lain kali aku pergi shoot lagi tempat ni. biar puas hati aku. lepas geram. Oklah kepada Kakak Masna & Abg Kamsin " SELAMAT PENGANTIN BARU" DAN SELAMAT DAPAT BAPAK BARU KEPADA ANUN, AWANG DAN ECAH.

0 comments: