Friday, February 12, 2010

KURSUS KEPIMPINAN 2010




kursus kepimpinan untuk pengerusi, setiausaha bagi setiap badan beruniform, kelab dan permainan SEMEKEB. tugas aku mengambil gambar untuk setiap aktiviti dan aku hanya guna kamera kompak saja untuk aktiviti indoor. bukan apa aku nak cabar diri aku sendiri untuk mengambil gambar yang terbaik walaupun menggunakan kamera murah. skill yang patut dituntut sebenarnya bukannya gear yang mahal dan hebat. kalau ada satu bonus yang hasilkan yang lebih baik. Aku sebenarnya nak upload semua gambar ini di blog aku satu lagi, tapi memandangka masa yang tidak mengizinkan aku untuk update kedua-duanya blog dalam masa yang sama, aku sekarang tumpukan update blog gomogiwedding saja. mungkin selepas ini aku berpindah ke web baru yang lebih besar dan selesa. hehehe. bolehlah aku gabungkan semua karya-karya aku dalam satu web saja. sekarang tengah kumpul material dan memilih web hosting yang terbaik. kepada mereka yang melawati blog aku, mungkin pertengahan bulan 3, aku dah berpindah web baru. insyaAllah. Amin.

0 comments: