Wednesday, October 21, 2009

LAYOUT CRYSTAL CUSTOM ALBUM ( ZAKARIA & RENNY)



Sampel layout kristal album bagi pasangan Zakaria & Renny. Cabaran yang merumitkan adalah apabila proses editing gambar studio. Bayangkanlah untuk satu keping gambar memakan masa lebih kurang 40 minit untuk touch up dan memasukkan elemen textures . itu satu gambar, kalau berpuluh gambar kena editing, perghhh... sebab itulah sekarang ni balik sekolah sahaja tepat jam 2.30 ptg aku mesti berada di depan imac, edit....edit...edit.. sampai maghrib, malam lepas isyak sambung lagi sampailah mata dah tak larat nak bukak. Yang penting aku dapat siapkan album semua client2 aku mengikut jadual ditetapkan. semoga clients aku bersabar dan paham. maklumlah kerja seorang, kalau dah maju barulah upah seorang khas untuk editing. AMIN. Walaupun aku terpaksa duduk depan imac berjam2, tidak sikitpun aku rasa bosan. seriusly. Tulah penangan kalu dah minat photography tahap Gaban. oklah kepada Zakaria & Renny album anda dalam proses printing. TQ

0 comments: