Sunday, October 4, 2009

PRE- WEDDING WENCES & BELL, KENINGAU






hari Sabtu Auntie Mary call aku suruh shoot pre wedding pasangan Wences & Bell untuk sesi outdoor dan indoor. Seperti biasa kelengkapan shooting memang sentiasa stanby dengan bateri full charge, light stand. perghh... macam nak pergi berperang. Shooting outdoor ini aku turun dengan Azmi di ACD Quarry di Jalan Tenom. Keningau. mula shoot dari jam 10.30 am hingga 2.00 pm. Penat jangan cakaplah, terbaring di atas rumput, batu, naik atas meja semua aku buat semata-mata nak dapatkan angle yang menarik. Memang penat.. maklumlah stamina kurang. lepas ini terpaksalah aku aktifkan diri balik main futsal. hehhehe. sesi outdoor ini May Bridal sediakan 3 jenis pakaian ala2 inggeris yang memang menarik. sesapa yang nak gambarnya cantik dengan pakaian yang menarik bolehlah booking di May Bridal Keningau. Promote tu.. Untuk sesi indoor hanya azmi sorang yang shoot sebab aku terpaksa pergi ke KK kerana ada rumah terbuka Abg Ipar aku di Putatan. Untuk pasangan Wences & Bell semoga hasrat dan impian anda akan termetri kelak. Sabar menunggu album anda

0 comments: