Tuesday, January 5, 2010

WEDDING MIMI & MUSA







Perkahwinan Mimi & Musa di Kg Bayangan Keningau pada 6/12/2009. Sorry lambat upload gambar. begitulah kesibukan seorang penangkap gambar bila musim cuti sekolah. tak berkesempatan untuk aku update blog ni sekerap yang mungkin. kepada pengunjung blog ni dan client2 gomogi Photography aku ucapkan berbanyak terima kasih di atas sokongan kalian. Semoga Gomogi Photography terus dapat abadikan kenangan terindah anda dengan lebih 'WOW". Berbalik kepada pasangan Mimi & Musa, akad nikah diadakan pada jam 8.00 pagi. so awal2 lagi lagi aku dah terpacak depan rumah Mimi. rasanya nilah shoot yang paling awal aku berkerja. baguslah sekurang-kurangnya aku boleh bangun awal. kalau tiada kerja memang masih berdengkur lagi gamaknya. Musa berkerja sebagai Pegawai maritim di Kelang dan Mimi sebagai cikgu di Kudat. Masa majlis potong kek, tak guna pisau plastik tapi pedang panjang. perghh barulah nampak macam pahlawan. Oklah kepada Mimi & Musa, SELAMAT PENGANTIN BARU. Sabar menunggu album anda.

0 comments: